Un regal molt especial

Aquest mes d’abril on se m’acumulen les celebracions he rebut un regal que m’ha fet una il·lusió especial. La Rosa, sense dir-me’n res i mantenint el secret fins al darrer moment, ha estat treballant durant molt de temps en una versió d’una de les meves fotografies. Amb una tècnica d’art tèxtil anomenada confetti -que no us explicaré perquè no hi entenc gens- ha reproduït amb roba la imatge d’un camp de roselles. A baix podeu veure les dues versions, una passada, oi?

Per cert, aquesta obra ha estat seleccionada per ser exposada durant el Girona Temps de Flors al Centre Bonastruc ça Porta al Call Jueu de la capital gironina, així tothom podrà veure el meu regal en directe…

Aquesta és la foto que vaig fer

Aquesta és la foto que vaig fer

I aquest és el resultat de la transformació feta per la Rosa

I aquest és el resultat de la reinterpretació de la Rosa

Deixa un comentari

